Dostawa i płatność
DOSTAWA TOWARÓW
Czas realizacji zamówienia wynosi 3-5 dni roboczych, w przypadku zamówienia pilnego prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu +48 608 488 016
W przypadku zapłaty w formie przedpłaty czas realizacji zamówienia uzależniony jest od otrzymanie potwierdzenia wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.
Czas dostawy towarów wynosi 2-7 dni roboczych, z wyjątkiem produktów realizowanych na indywidualne zamówienie.
Koszty transportu i dostawy Produktów ponosi Nabywca.
Ze względu na to, iż dostarczany towar jest jest towarem delikatnym zwracamy się do Państwa z prośbą o to by sprawdzić przesyłkę po jej dostarczeniu w obecności kuriera lub innej osoby dokonującej dostawy. Nabywca w przypadku zauważenia, że opakowanie ma ślady otwierania lub uszkodzenia w momencie jego dostawy mogące powstać w trakcie transportu proszony jest o sporządzenie wraz z kurierem odpowiedniego protokołu oraz zawiadomienia Sprzedawcy pod następujący adres: kwiaciarnia@bloom-box.pl
PŁATNOŚCI
Nabywca może dokonać płatności za Produkt za pomocą:
a) przelewu na rachunek bankowy prowadzony przez ING Bank Śląski:
36 1050 1461 1000 0090 8108 1854;
b) przy odbiorze przesyłki;
c) przelewu przy użyciu płatności elektronicznej obsługiwana przez firmę Blue Media S.A. jako agenta rozliczeniowego. Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Koszt przesyłki zamówionych produktów ponosi Nabywca.
W przypadku przesyłek, pilnych tj. dostarczanych w sobotę prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu ustalenia ceny przesyłki, która będzie ustalana indywidualnie z Nabywcą.